ПИТАННЯ ТА ВІДПОВІДІ

Як можна оплачувати проїзд в громадському транспорті м.Тернопіль?

  • Готівкою.
  • Проїзним квитком тривалого користування на проїзд у тролейбусі.
  • Проїзним квитком тривалого користування “Електронний гаманець”.
  • Електронним квитком “Соціальна карта Тернополянина”.

Детальніше про засоби оплати проїзду читайте тут.

ЯК ПЕРЕГЛЯНУТИ БАЛАНС ПО ПЕРСОНІФІКОВАНІЙ КАРТІ ТЕРНОПОЛЯНИНА, НЕПЕРСОНІФІКОВАНОМУ ПРОЇЗНОМУ КВИТКУ ТРИВАЛОГО КОРИСТУВАННЯ «ЕЛЕКТРОННОМУ КВИТКУ»?

ЧИ “ЗГОРАЮТЬ”, “ПРОПАДАЮТЬ” КОШТИ НА ЕЛЕКТРОННИХ 56 КВИТКАХ “СОЦІАЛЬНА КАРТА ТЕРНОПОЛЯНИНА”, ПРОЇЗНОМУ КВИТКУ ТРИВАЛОГО КОРИСТУВАННЯ «ЕЛЕКТРОННИЙ КВИТОК» ПО ЗАКІНЧЕННІ МІСЯЦЯ, КВАРТАЛУ, РОКУ?

Кошти на електронних квитках “Соціальна карта Тернополянина”, проїзних квитках тривалого користування “Електронний квиток” не “згорають”, баланс не “обнулюється”.

Термін дії встановлений лише на проїзні квитки тривалого користування на проїзд у тролейбусах, що містять тарифні пакети поїздок – 30 календарних днів з моменту поповнення для тарифного пакету “Безліміт”, 90 календарних днів з моменту поповнення для тарифних пакетів “Люкс99”, “Стандарт65”, “Економ43”. По закінченні терміну дії тарифних пакетів – невикористані поїздки “обнулюються”.

Поповнити такі проїзні квитки можна тільки у пунктах продажу та поповнення електронних квитків. Онлайн придбання тарифних пакетів не передбачено.

Чи можна оплачувати електронним квитком проїзд за двох?

Персоніфікованим електронним квитком учнівським, студентським, для пільгових категорій – не можна. Неперсоніфікованими електронними квитками можна.

Чи можна передавати електронний квиток для оплати проїзду іншого пасажира?

Користувачі персоніфікованих електронних квитків “Соціальна карта Тернополянина” не мають права передавати свої електронні квитки іншим особам для оплати проїзду. Неперсоніфіковані електронні квитки можуть бути передані іншим особам та дозволяють оплату за проїзд іншого пасажира. В такому разі Ви повинні мати з собою електронний квиток та відповідний чек, що виданий валідатором, до закінчення своєї подорожі.

ГАРЯЧА ЛІНІЯ

наша підтримка буде рада відповісти на усі Ваші запитання

МИ НА ЗВ’ЯЗКУ!

наша підтримка буде рада відповісти на усі Ваші можливі запитання