Поширені запитання

УВАГА! Змінено адресу Оператора електронних систем міста:

м.Тернопіль, вул.В.Чорновола, 1 (2поверх)

Як можна оплачувати проїзд в громадському транспорті м.Тернопіль ?

З 1 жовтня 2017 року проїзд можна оплатити:
1) Готівкою.
2) Проїзним квитком тривалого користування на проїзд у тролейбусі.
3) Проїзним квитком тривалого користування “Електронний гаманець”.
4) Електронним квитком “Соціальна карта Тернополянина”.
Детальніше про засоби оплати проїзду читайте на сайті.

Як переглянути баланс по персоніфікованій карті Тернополянина? Неперсоніфікованому електронному квитку ?

Залишок коштів відображається на квитку, що друкується валідатором.

Чи можна поповнити електронний квиток онлайн? 

 На даний час поповнення карт можливе тільки у пунктах продажу та поповнення електронних квитків.  Ознайомитись із переліком пунктів можна у вкладці  “Місця поповнення”.

Як пільговику оплатити проїзд, якщо у маршрутках проїзд до 10.00 год неможливий? 

Для проїзду до 10.00 год. – Ви маєте можливість оформити Електронний квиток “Соціальна карта Тернополянина” Загальна (оплативши вартість виготовлення (57,00 грн.) або придбати неперсоніфікований проїзний квиток тривалого користування ( оплативши 20,00 грн.) та здійснювати оплату у обох випадках відповідно до безготівкового тарифу 4грн.
Після 10.00 год. і до кінця дня (при наявності пільгової «Соціальної карти тернополянина») – безкоштовно, без обмежень кількості пільговиків.
Чи “згорають”, “пропадають” кошти на електронних квитках “Соціальна карта Тернополянина”, “Електронний гаманець” по закінченні місяця, кварталу, року?

Кошти на електронних квитках “Соціальна карта Тернополянина”, проїзних квитках тривалого користування “Електронний гаманець” не “згорають”, баланс не “обнулюється”.

Термін дії встановлений лише на проїзні квитки тривалого користування на проїзд у тролейбусах, що містять тарифні пакети поїздок – 30 календарних днів з моменту поповнення для тарифного пакету “Безліміт”, 90 календарних днів з моменту поповнення для тарифних пакетів “Люкс99”, “Стандарт65”, “Економ43”. По закінченні терміну дії тарифних пакетів – невикористані поїздки “обнулюються”.

 Я здійснив/здійснила подачу анкети-заяви онлайн. Як отримати картку ?
 Увага! Після заповнення даних у анкету-заяву та оплати вартості виготовлення (57,00 грн.) ви отримаєте на електронну адресу лист-підтвердження.


Онлайн-реєстрація передбачає оплату за картку. Якщо Ви не здійснюєте оплату на сайті, після внесення даних – анкета не реєструється.
Якщо Ви уже здійснили оплату у інший спосіб (термінали самообслуговування, каси банку, Приват24 тощо), Вам необхідно подати документи у одному із пунктів прийому анкет.​

Термін виготовлення картки 25 календарних днів з дати подання анкети-заяви.

Для отримання картки Вам необхідно:

Видачу карт здійснює представник Оператора електронних систем міста.

Графік роботи представника Оператора, що здійснює  видачу карт:

Понеділок-п’ятниця

8.00 – 19.00

 

Телефони гарячої лінії
+38 0352 400 350

+38 050 0400 350

+38 067 2400 356

 

Де я можу отримати Електронний квиток “Соціальна карта Тернополянина”?

Щоб отримати електронний квиток “Соціальна карта Тернополянина” Вам необхідно заповнити анкету-заяву та долучити до неї копії документів, що вимагаються (квитанцію про оплату, копію документа що посвідчує право на пільгу, тощо). Електронний квиток можна оформити та отримати у відділі «Центр надання адміністративних послуг» Тернопільської міської ради, управління соціальної політики тернопільської міської ради та у Оператора електронних систем міста. Також анкету-заяву можна подати онлайн на цьому сайті.
Як поповнити баланс електронного квитка?
Поповнити баланс електронного квитка можна в  пунктах продажу та поповнення електронних квитків.
Зверніть увагу, що при поповненні Ви зобов’язані перевіряти дату і час проведення операції, номер електронного квитка, залишковий баланс коштів/поїздок, що зазначені на чеку.  При поповненні проїзних квитків тривалого користування для тролейбусів перевіряйте також термін дії пакету послуг.
Чек про поповнення рекомендуємо зберігати.
Чи можна відновити персоніфікований електронний квиток “Соціальна карта Тернополянина”, якщо він загубився або зламався?

Так, це можливо. Вам необхідно звернутись до Оператора електронних систем за адресою:
м.Тернопіль, вул.В.Чорновола, 1  ( 2 поверх )

Кондуктор/водій не видав мені друкований квиток при оплаті проїзду, чи правомірно це?
Як водій так і кондуктор зобов’язані видати Вам квиток. Відповідно до норм законодавства України квиток є підтвердженням того, що Ви уклали публічний договір на перевезення та, більше того, квиток убезпечує Вас від притягнення до адміністративної відповідальності за безквитковий проїзд, оскільки без квитка Ви не підтвердите, того що дійсно оплатили свій проїзд. Обов’язково вимагайте квиток і зберігайте його до кінця поїздки, щоб при необхідності пред’явити контролеру для перевірки. Якщо кондуктор/водій з якоїсь причини відмовив Вам у видачі квитка чи наявні будь-які інші, на Вашу думку, порушення з їх боку, повідомляйте нас за телефонами гарячої лінії.

Чи можна оплачувати електронним квитком проїзд за двох?
Персоніфікованим електронним квитком учнівським, студентським, для пільгових категорій – не можна. Неперсоніфікованим електронним квитком та персоніфікованим електронним квитком “Соціальна карта Тернополянина”  Загальна (для мешканців) можна.
Чи можна передавати електронний квиток для оплати проїзду іншого пасажира?
Користувачі персоніфікованих електронних квитків “Соціальна карта Тернополянина” не мають права передавати свої електронні квитки іншим особам для оплати проїзду. Неперсоніфіковані електронні квитки можуть бути передані іншим особам та дозволяють оплату за проїзд іншого пасажира. В такому разі Ви повинні мати з собою електронний квиток та відповідний чек, що виданий валідатором, до закінчення своєї подорожі.
Чи потрібно зберігати чек при придбанні та поповненні електронного квитка?Ми рекомедуємо зберігати, проте це на Ваш розсуд.